מדיניות החלפת או החזרת מוצרים
רכשתם מוצר באתר www.readyonline.co.il ואתם מעוניינים להחזיר או להחליף אותו? אין בעיה.
אנא קראו מדיניות זו ופעלו בהתאם על מנת שנוכל לטפל בבקשתכם במהירות ויעילות.
טיפול בהחלפת / החזרת מוצר יכול להמשך עד 30 ימי עסקים.
– מתי ניתן להחליף או להחזיר מוצר?
בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנרכש באתר
בתוך 14 יום מיום קבלת המשלוח/איסוף עצמאי של החבילה.
ניתן להחליף בסניף מוצרים שנקנו באתר בתוך 30 יום מיום קבלת החבילה.
ניתן להחזיר או להחליף מוצר (למעט בגדי ים, הלבשה תחתונה וכובעים) אשר נרכש באתר ובלבד שלא נעשה בו כל שימוש,
המוצר לא נפגם, לא נעשה במוצר כל תיקון, והמוצר הוחזר באריזה המקורית ובצירוף התוויות המקוריות.
החלפת מוצרים – החלפה של פריטים שנקנו באתר ניתנת על ידי:
1. החלפה באמצעות שליח – בעלות של 40 ₪.
פנו לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ – 053-355-1500 לתיאום איסוף ומסירה.
החזרת מוצרים –
החזרת של פריטים שנקנו באתר ניתן לבצע עד 14 יום מיום קבלת החבילה ניתנת ב-2 דרכים:
1. ע”י שליח מטעמנו שיאסוף את החבילה מכם בעלות של 30 ₪.
להחזרת מוצר לחצו כאן
כאשר שהחבילה תגיע אלינו היא תעבור בדיקה ע”י צוות האתר בכדי לבצע החזר הכספי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן כאמור בסעיף ה בתקנון האתר.
– החזרה וזיכוי
הזיכוי יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית
(כלומר: עסקה שבוצע בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד)
זיכוי בגין המוצר המוחזר יתבצע בתוך 14 ימים ממועד ההחזרה. בסוף תהליך הזיכוי תקבלו אישור למייל על השלמת התהליך.
- במקרה של החזרה של מוצר שנקנה במבצע “פריט שני ב-50% הנחה” ינתן זיכוי באתר על סך 25% משווי הפריט.
- ביטול עסקת “1+1 מתנה” תתאפשר רק בהחזרת 2 הפריטים ובכפוף לתנאי ביטול העסקה של החברה המפורטים באתר
שימו לב!! טכנית אין באפשרותנו לבצע החזר כספי לכרטיס אשראי “דיינרס”, “דיירקט” וכרטיסים שלא הונפקו בישראל. במקום, יינתן זיכוי לרכישה באתר. גם אם מסיבה כלשהי אין באפשרותנו לספק את הפריטים.
מדיניות אספקה ומשלוחים
זמן האספקה הינו בין 7-3 ימי עסקים ולא כולל את יום ההזמנה.
ייתכנו עיכובים במידה ומדובר ביישובים מרוחקים.
עלות משלוח ואריזה –
שליח עד הבית- (3 עד 7 ימי עסקים):
בהזמנה עד 799.99 ₪ – 25 ₪
בהזמנה מעל 800 ₪- המשלוח חינם!
-שליח עד הבית – חברת שליחויות –
בעת בחירה ב-“שליח עד הבית” תתואם ההגעה לכתובת שהזנת בהרשמה לאתר או בעת הרכישה.
במעמד ההזמנה יש להשאיר מספר נייד שניתן לקבל בו הודעות סמס (SMS), חברת השליחויות תשלח לכם הודעה על מצב המשלוח ועל זמן ההגעה.
השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-20:00 ומתאמים בשיחה או הודעה מקדימה את מועד הגעתם.
אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם זמינים במהלך שעות אלו.
אם פספסתם שיחה מהשליח הוא ינסה לתאם אתכם את המשלוח ביום שלמחרת.
*זמני האספקה בישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק מותנים בהנחיות הביטחוניות של הצבא באותה עת ואינם בשליטתנו.
זמנית לא מאופשר -איסוף מסניף- איסוף עצמי מהסניף: ללא עלות.
משלוח שנבחר ל “איסוף עצמי מסניף” יגיע לסניף עד 2 ימי עסקים ממועד ההזמנה (יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).
בעת הגעת החבילה לסניף ישלח אליכם מייל המודיע כי החבילה שלכם מחכה לכם בסניף.
הבהרות :
יום עסקים הינו כל יום, למעט – יום שבת, יום שישי, ימי שבתון, ערבי חג וחגים
(ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, פסח, שבועות, פורים, יום העצמאות) ותשעה באב.
יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.
בכל שאלה, אנחנו כאן לרשותכם,
readyonline@napidu.co.il